X
تبلیغات
دشمن کلسترول را بشناسید

bookblog

دشمن کلسترول را بشناسید

دشمن کلسترول را بشناسید


برخی مواد خوراکی می توانند سطح کلسترول را پایین نگه دارند، از اینرو افزودن آنها به رژیم غذایی می تواند در کاهش کلسترول مثمرثمر باشد.

به گزارش نامه نیوز، گردو حاوی چربی اشباع نشده سالم است که به کاهش کلسترول بد LDL کمک می کند. بادام، فندق و پسته هم چنین خواصی دارند.


لوبیا و جو هم فیبر محلول دارند که به کاهش کلسترول کمک می کند. کارشناسان استفاده از این دو را به جای گوشت در وعده ناهار و شام توصیه می کنند.


آووکادو هم سرشار از اسیدهای چرب مونواشباع نشده است و می تواند به کاهش LDL کمک کند.


بسیاری از مواد خوراکی گیاهی به طورطبیعی حاوی استرول ها و استانول ها هستند، موادی که با کلسترول مقابله می کنند.


مصرف ۲ تا ۳ گرم استرول و استانول در روز می تواند ۱۰ تا ۱۵ درصد به کاهش LDL کمک کرده و ریسک بیماری قلبی را تا ۲۰ درصد کاهش دهد.


مواد خوراکی سرشار از چربی های اشباع، نظیر گوشت قرمز و کره، هم بسیار موجب افزایش کلسترول می شوند.


منبع:www.namenews.ir


موضوع :
برچسب ها : ,

+ نوشته شده در 1397/10/4ساعت 13:40 توسط admin | تعداد بازديد :4 |

عناوين مطالب پربازدید
به داد گوشی های سرقتی برسید
ترامپ گزینه دیگری جز خروج از سوریه نداشت
سفر به آلبانی؛ تلفیقی از ترکیه و یونان
نان را در یخچال نگه داریم یافریزر؟
بهترین غذاها برای جلوگیری از کم آبی بدن
موزه های تهران که حتما باید آن ها را دید
کف پای سوزان (نوروپاتی) چیست؟
محمدحسین لطیفی هفته آینده «مرّ قانون» را کلید می‌زند
ارائه دروس مرتبط با مهارت‌افزایی و اشتغال‌زایی از نیم‌سال آینده
تبریک سفیر ایران به مسیحیان عراق
 
دیانا چت سیستم وبلاگدهی ماسیس چت | شما چت | شلوغ چت | ققنوس چت اهواز چت | خوزستان چت | قشم چت اهواز چت | خوزستان چت | اهوازی چت طراحی چت روم